Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

Ο Καμιζής και πάλι υποψήφιος .


Την πρόθεση του να είναι και πάλι υποψήφιος Δήμαρχος , έκανε μέσω της προσωπικής του ιστοσελίδας ο Δημήτρης Καμιζής.

ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟ 2010

Την πρόθεση μου να είμαι υποψήφιος για το δημαρχιακό λειτούργημα στις δημοτικές εκλογές το 2010, θεώρησα υποχρέωση μου να σας γνωστοποιήσω έγκαιρα αγαπητοί φίλοι και αναγνώστες του ιστολογίου μας, σήμερα που δημοσιοποιείται και σχετική , πρόσφατη συνέντευξή μου στην εφημερίδα "Παρατηρητής" Στη συνέντευξη την οποία παραθέτω εξηγώ τους λόγους για τους οποίους πιστεύω ότι μπορώ μαζί με όσους το επιθυμούν και μπορούν φυσικά ,να είμαστε χρήσιμοι στο τόπο μας. Ο τόπος μας, μας χρειάζεται όλους. Πάνω από κόμματα και κάθε λογής προκαταλήψεις, πάνω από την εξυπηρέτηση προσωπικών και άλλων ιδιοτελών συμφερόντων, χωρίς ματαιοδοξίες και φανφαρονισμούς , χωρίς αλαζονικές συμπεριφορές . Μας χρειάζεται όλους με διαφορετικές ιδέες αλλά με κοινά οράματα για την πρόοδο αλλά και την προστασία του , με πίστη σε ιδανικά και αξίες πανανθρώπινες ,εθνικές αλλά και τοπικές που ανέδειξε η ζωή και ο αγώνας των προγόνων μας. Μας χρειάζεται με εντιμότητα με ευθύτητα και με αγωνιστικότητα.

.

Δεν υπάρχουν σχόλια: