Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2008

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΦΙΛΕ ΣΤΑΥΡΟ


Ήταν μια αξέχαστη φιλία .
Όταν πρίν από τρία χρόνια σε γνώρισα στο Λυγουριό ήσουν΄ένας από τους λίγοστόυς ανθρώπους που μου έδωσαν το κουράγιο
και τη δύναμη να κάνω το νεο ξεκίνημα στη ζωή μου επιστρέφοντας στο χωριό μου,την πατρίδα μου.
Στο προσωπό σου εμπνεύστηκα την εκδήλωση ΄΄Υπέροχοι Άνθρωποι΄΄που έκανα ως πρόεδρος του Καββαδία , γιατί εσύ ήσουν ένας απ'αυτούς,
ήσουν ο άνθρωπος που αγάπησε το χωριό μου σαν δικό του παρόλο που αυτό δε σε έκανε ποτέ δικό του .
Από μικρό παιδί έψαχνα να βρω ένα τρόπο που θα έκανε τις στιγμές που ζούσαμε με όλους εσάς, τα ιερά τέρατα
που κατά καιρούς παίξατε στο θέατρο, άξονα για να μάθουν οι νεότεροι.
Δεν είχα καταλάβει πόσο απλό ήταν μέχρι την στιγμή που ο κύκλος της ζωής μου με έφερε πάλι εδώ στο Λυγουριό .
Βέβαια, όταν ήμουν παιδί δεν είχα φανταστεί ότι θα είχα αυτή την τύχη.
Είχα μόνο την δίψα να μάθω. Να σας γνωρίσω από κοντά.
Φίλε Σταύρο σε ευχαριστούμε – ευχαριστώ για όσα μας προσέφερες . Θα είσαι για πάντα ο δικός μας υπέροχος άνθρωπος .
Καλό σου ταξίδι .
Ο <<μπαγάσας>> ο φίλος σου , Ίων Ξυπολιάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: